Vi strävar efter att förbättra vår molnbaserade hyraverksamhetsprogramvara genom att aktivt lyssna på våra användare och implementera de funktioner som de behöver. Vi har arbetat outtröttligt för att ge dig nya funktioner och funktionalitet baserat på användarnas feedback och behov, som många av våra användare har testat under de senaste månaderna. Vi ser fram emot att fortsätta vår resa tillsammans för att göra den bästa programvaran ännu bättre!


KONTO UPPDATERINGAR

    • Ställ in flera kontopaket som är länkade till olika depåer eller virtuella depåer – Eftersom många hyraföretag driver mer än ett företag i samma depå, eller olika företag på olika depåer, och ibland använder olika redovisningsprogramvara för olika företag eller dela några men inte andra etc., HireHop har utvecklat en enkel ny och unik funktion för att hantera detta komplexa problem. HireHop har förmågan att tilldela olika företagskonton för bokföringsprogramvara, från Sage 50, Sage Business Cloud, QuickBooks och Xero (med mer framöver), till olika depåer eller virtuella depåer.
    • Nya och förbättrade integrationer med Xero och Quickbooks, inklusive live-synkroniseringsfunktioner – detta innebär att så snart en faktura, PO eller kreditnota godkänns i HireHop det kommer att visas i ditt kontopaket, och betalningar kommer tillbaka till HireHop sömlöst. Se installationssidor för Xero här och Quickbooks här.
    • Nya kontonintegrationer till Sage 50 och Sage Business Cloud .
    • Batch- / bulkfakturering som kan vidarebefordras eller backdateras . Tillgänglig från fakturering för hemadministration-batch, välj bara de jobb du vill fakturera och ställ in fakturastatusen (utkast, väntar på godkännande eller godkänd) och det datum du vill fakturera upp till. När du har utfärdats kan du till och med skicka fakturorna till alla relevanta klienter med ett klick på en knapp.
    • Tidig återkomst – ett nytt alternativ har lagts till i Jobb för att ”Tillåt tidig återkomst”. Om det här alternativet är valt, debiteras ett objekt upp till det datum då det checkas in. Till exempel om du har 2 objekt på ett jobb i 2 veckor men objekt 1 returnerades efter 1 vecka, med tillåt att tidiga returer aktiveras Objekt 1 debiteras för en vecka och artikel 2 för hela 2 veckor. Om tidig återkoppling är inaktiverad debiteras båda artiklarna under hela 2 veckorna.
    • Delfakturering upp till ett datum vid normala och öppna anställningar. När du skapar en faktura, välj bara det datum du vill att fakturan ska debitera upp till. Datumet kan vara det aktuella datumet eller i det förgångna eller framtiden.
    • Fakturor, kreditnoter och inköpsorder kan ha prefix och dessa prefix kan variera för varje bokföringspaket.
    • USA: s momsstöd HireHop nu har förmågan att bättre utnyttja USA: s försäljningsskatt genom att ställa in varje depå (eller virtuellt depå) till en standardränta, med möjligheten att ändra den kursen eller manuellt ange det skattebelopp som tas ut.
    • Ledningskorrigeringsbetalningar vid synkronisering.

    ALLMÄN UPPDATERINGAR

    • Leverera objekt kan nu ändra laddningsstruktur – så om en artikel listas som dagligen kan du i leveranslistan ändra detta till en veckopris för endast den artikeln i leveranslistan.
    • Låsa jobb – jobb kan nu låsas på två sätt för att förhindra vissa jobbändringar. Inga ändringar kan göras, inte ens i administratörsläge, såvida inte jobbet är låst upp.
      • Manager lås – Chefen för jobbet eller en administratör kan låsa upp jobbet.
      • Admin Lock – Endast administratören kan låsa upp jobbet.
    • Dokument tillgängliga i alla språk som stöds – Om du har kunder som talar ett av HireHop’s språk som stöds, du kan helt enkelt lägga till dokument på det språket för att skicka till dem på deras modersmål. Vi finjusterade också och gjorde en allmän rensning av alla malldokument, inställning av sidhuvud osv.
    • Nya språk tillgängliga HireHop är nu finns på engelska, spanska, franska, japanska, portugisiska, norska, svenska och slovakiska.
    • Extra depåbegränsande behörigheter – Användare kan ställa in behörigheter för att bara se jobb, projekt, lager, förbrukningsartiklar, paket, tjänster och kontakter tilldelade endast deras eget depå. Det finns också behörigheter att hindra användare att ändra sitt depå och depåerna för jobb, lager etc.
    • Dokument för fångst av kundunderskrift – Det nya dokumentet ”Signaturkvitto” gör det möjligt för användare att öppna dokumentet på vilken enhet som helst som ska signeras av mottagaren. När du trycker på spara när du har signerat sparar du en kopia av dokumentet och signaturen till filfliken i jobbet, fångar den exakta tiden det undertecknades och HireHop användare som tog signaturen. Om du inte ser detta i din lista över dokument som kan skrivas ut från ett jobb kan det läggas till från Home-Settings-Documents-New.
    • Användare kan lägga till ett foto och telefon numere ör sig själva i Inställningar – Dokument kan också inkludera dessa extra fält.
    • Rapportera uppdateringar och korrigeringar, inklusive en omarbetad faktura som ska exporteras.
    • Integration med VehoCheck.
    • Anpassade fält tillgängliga på fakturor, kreditnoter och inköpsorder.
    • Hastighetsförbättringar och andra bugfixar.